Η σεζόν του 2023 για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula 1 ήταν μια χρονιά γεμάτη εκπληκτικές στιγμές και αξέχαστους αγώνες, παρά την έλλειψη δράματος στην κορυφή, με τον Μαξ Φερστάπεν να κυριαρχεί και να παίρνει εύκολα τον τίτλο, αρκετά πριν από το τέλος της σεζόν. Ο Ολλανδός οδηγός της Red Bull κέρδισε τους 19 από τους 22 αγώνες, αφήνοντας το στίγμα του με εξαιρετικές επιδόσεις και αξιομνημόνευτες στιγμές. Η σεζόν αυτή έμεινε στην ιστορία της Formula 1 για την αδιαμφισβήτητη κυριαρχία του.
Αντίθετα, οι Ferrari και Mercedes αντιμετώπισαν αρκετές προκλήσεις, που επηρέασαν την απόδοσή τους. Η Ferrari, παρά την αναμφισβήτητη τεχνογνωσία και το πάθος της, βρέθηκε πολύ μακριά από τη συνεχή διεκδίκηση νικών. Από την πλευρά της, η Mercedes προσπάθησε να προσαρμοστεί σε νέες τεχνολογικές καινοτομίες - και η προσπάθεια για βελτίωση ήταν εμφανής - ωστόσο η ομάδα δεν κατάφερε να βρει τη συνέπεια που θα της επέτρεπε να ανταγωνιστεί σταθερά για τις πρώτες θέσεις.


Το Grand Prix της Σιγκαπούρης ξεχώρισε ως ο αγώνας της σεζόν, διακόπτοντας το σερί νικών του Verstappen και αποτελώντας μια προεπισκόπηση του τι μπορούμε να περιμένουμε φέτος. Πίσω από τη Red Bull, η ανταγωνιστικότητα ήταν υψηλή, με έξι ομάδες να ανεβαίνουν στο βάθρο και έντονες μάχες για όλες τις θέσεις,
αποδεικνύοντας ότι ενδιαφέρον υπήρχε πέρα από την κατάκτηση του τίτλου. Ο Φερνάντο Αλόνσο απέδειξε ότι η ηλικία είναι απλώς ένας αριθμός, κατακτώντας οκτώ βάθρα και ξεπερνώντας νεότερους ανταγωνιστές, ενώ ο νεοφερμένος Όσκαρ Πιάστρι έκανε εντυπωσιακή είσοδο στη Formula 1, παίρνοντας την πρώτη του νίκη στον αγώνα sprint του Κατάρ, δείχνοντας ότι είναι ένας πιλότος που αξίζει να παρακολουθηθεί στο μέλλον. Τέλος, η ομάδα της McLaren έκανε μια εντυπωσιακή ανάκαμψη, από τις τελευταίες θέσεις στο να ανεβαίνει σταθερά στο βάθρο, αποδεικνύοντας την ανθεκτικότητα και την επιμονή της ομάδας. Η σεζόν του 2023 ήταν ένα μείγμα από δραματικές ανατροπές, τεχνική αριστεία και ατομικές επιδόσεις που θα μείνουν αξέχαστες, δημιουργώντας υψηλές προσδοκίες για την φετινή χρονιά.